Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Chế độ nghỉ phép

Mô Tả Công Việc

 

CUSTOMER: 

  • Ensures customer service co-workers have the knowledge, confidence and empowerment to make decisions that have a great customer experience outcome. 

  • Monitors checkout area, wait times, processes, and guidelines, and develops actions to improve customer experience. 

  • Builds emotional connections through meaningful and empathetic interactions with customers; setting the example and coaching others on how to do the same. 

  • Monitors performance against agreed goals, adapting and taking action when required and analyzing customer concerns, KPI’s and root cause analysis to make future improvements.

PEOPLE: 

  • Leads and provides coaching to the co-workers on the shop floor to secure a consistent customer experience and operation in the checkout area. 

  • Implements working routines, competence development. 

  • Hires, on boards and trains Customer Service Co-worker 

  • Directs the overall selection, onboarding, development of co-workers. Creates individual development plans, manages resource planning, co-worker relations issues and performance, and delegates responsibilities. 

  • Ensures co-workers' competence on system knowledge keeps the work areas efficiently equipped and effectively covered at all times during open hours and secures correct level of systems access related to Services. 

  • Identifies successor and creates as well as secures necessary training. 

  • Partners with Financial Controller & Fast team to ensure adherence to policies regarding cash handling, inventory, safety and internal audit standards. 

  • You supervise cashiers’ supervisor routines and ensure smooth and safe operations of cash office 

  • Ensure that cash office is being operated in safe and secure manners 

 

Yêu Cầu Công Việc

 

ESSENTIAL: 

  • Sound understanding of business and a background gained from working in a customer-focused, fast-paced and multichannel retail environment.  

  • Experienced in creating and implementing mid-term plans, setting budgets and following up goals.  

  • Proven experience of being a valuable contributor to customer satisfaction and business unit results.  

  • Self-reliant and motivated with a proven ability to work as part of a team as well as independently.  

  • Self-confident and assertive with the ability to influence through the use of customer insights.  

  • Experienced in problem-solving and conflict-management. 

  • Proven record/experience of developing people and organizations. 

  • Strong organizational skills and an ability to prioritize.  

  • Ability to communicate confidently and clearly in the local language(s) and English.  

  • Good analytical skills 

THE VALUE 

  • Live the values and nurture a strong and living culture that inspires extraordinary achievements in the store and in the team 

Việc Làm Tương Tự

Chức Danh Nơi làm việc Lương Ngày Hết Hạn

[HOME] Logistic Team Leader

Nơi làm việc: Hà Nội Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 09/09/2022

[GO!Wow] Marketing Executive

Nơi làm việc: Hà Nội, Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 20/08/2022

[KUBO - Big C Lê Trọng Tấn] Cửa Hàng Trưởng

Nơi làm việc: Hà Nội Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 20/08/2022

[ROBINS - Royal City] Nhân Viên Thu Ngân

Nơi làm việc: Hà Nội Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 31/08/2022

[LOOKKOOL – Hà Nội] Nhân Viên Bán Hàng

Nơi làm việc: Hà Nội Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 31/01/2023

[KUBO - Big C Long Biên] Cửa Hàng Trưởng

Nơi làm việc: Hà Nội Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 31/08/2022

[goWow] Operations Manager

Nơi làm việc: Hà Nội Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 31/08/2022

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.